[cstex] OT: TeXperience : Praha -> Zelezna Ruda

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Sep 26 21:52:18 CEST 2011

Dobrý den všem.
Omlouvám se za tento off topic, ale rád bych touto cestou zkusil
zjistit, zda se někdo z účastníků této konfery nechystá jet z Prahy
autem do Železné Rudy na TeXperience 2011 a neměl by zájem vytížit své auto.

Jde mi o to, že jedu ze Zábřeha a našel jsem jediný rozumný spoj do
Železné Rudy, který má ovšem hned několik zádrhelů.
Jednak jsem v Praze za cca 2,5 hodiny (budu tam přibližně kolem 9:00
hod.), ale pak mi jede vlak z Prahy do Železné Rudy asi 4 hodiny
(příjezd do ŽR je ve 13:07 hod.). Celková doba jízdy 6,5 hodiny by mi
zas až nějak zásadně nevadila, ale bohužel nemám ani v Praze ani v Plzni
jistotu, že stihnu přípoje, neboť v jízdním řádu je výslovně uvedena
poznámka, že tyto vlaky nečekají na žádný přípoj. Vzhledem k tomu, že
ČSD nemají se zpožděním žádný problém a je mnohem pravděpodobnější, že
spoj nechytím, než naopak že vlaky přijedou do Prahy resp. Plzně včas,
tak se chci pokusit najít nějakou případnou alternativu.
Na benzín pochopitelně hodlám přispět a pokud by někomu nevadil
spolucestující s velkým batohem a kytarou, tak se mi prosím ozvěte - rád
využiju vaší případné nabídky a umožním vám vykonat dobrý skutek :-) ...

Zdravím všechny a těším se na setkání s mnohými z vás na TeXperience a
doufám, že i když nevyjde možnost se s někým svézt, tak že se s ČSD
nakonec ve čtvrtek na TeXperience dostanu tak, abych stihnul aspoň
večeři :-).

Jarda Hajtmar