[cstex] KO schema

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Thu Oct 13 11:29:19 CEST 2011

Zdravim,
konkretne takuto schemu nie, ale schemy som mal v oblube. Proste dali mi nieco na kreslenie, trosku som rozmyslal, ze ako nato a naprogramoval som to. Pravda nie v TikZ, ale vo FORTRANe s vlastnymi grafickymi podprogramami vykodovanymi potom do TeXu a PS. V tomto pripade by som zrejme spravil podprogram (makro) na dve mena v boxe spojene vedla zdola a zhora zapichnute na jeden bod. Teda makro by malo 4 prametre: bod x,y a tie dve mena. Nacukal by som takto vsetky a potom zvysne ciary uz rychlo len tak dokreslil. Alebo by som mena dal do pola a v cykle by som ich potom vytahoval a zvacsoval prislusne y hodnoty a po skonceni lavej strany by som zvacsil x na pravu stranu a bocne ciary potom tahat z opacnej strany. Ide o to, co by bolo rychlejsie naprogramovatelne.

Zdravim
Ladislav Bitto