[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools aleboine??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Oct 11 19:57:32 CEST 2011

Dobry den.

Pane Olsaku - moc pekna a hlavne inspirativni ukazka ... Diky za ni ..

Pro pana Knezela - s CSVtools bohuzel nemam zadne zkusenosti .. Osobne
se ale domnivam, ze pouzit na vas problem tento balicek je asi zbytecne
komplikovane.

Pokud pan Olsak pise o tom, ze ten svuj doplnek k scancsv.tex testoval v
plainu, tak pozor - plainovske makro scancsv.tex v LaTeXu nefunguje (uz
presne nevzpominam v cem byl problem)!! Pred nekolika roky toto puvodni
makro pana Olsaka modifikoval pan Kuben. Pokud chcete pouzit tuto
Kubenovu modifikaci, tak je treba pouzit v LaTeXu makro
scancsv-latex.tex (nebo pro pouziti v ConTeXtu makro scancsv-context.tex
- to upravil opet pan Olsak). Tato makra jsou i s ukazkami na adrese,
kterou jsem jiz jednou posilal tj.
http://public.hajtmar.com/?cesta=JRsVFQdsBhwIWzARGB4XMAQ
S makrem scancsv-latex.tex by mel doplnek pana Olsaka, pro "indexovy
pristup" k polozkam CSV tabulky, fungovat...
Velmi se mi libi pristup, ktery setri pamet v pripade, kdy predem vime,
ktere polozky chceme pozdeji pouzit ...

Zdravi J.Hajtmar