[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools aleboine??

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Tue Oct 11 12:16:10 CEST 2011

Zdravim pan Hajtmar,

vdaka za info a za analyzu problemu. Nemal som v plane spracovat mohutne csv
subory, islo mi teraz cisto o moznost "quasi-random" importu hociktoreho
[i,j]-teho prvku.
Predstavte si obycajnu excelovsku tabulku velkosti 10x10. Kazde pole
obsahuje kvantum textu, napriklad opis dajakeho zariadenia, cize nie je tam
iba jedno slovo ale povedzme viac viet.
A teraz nechce sa mi pracne kopirovat tieto prvky do vysledneho pdf
dokumentu, ale chcem napriklad si zapamatat obsah poli [3,2], [4,3], [4,7],
[8,6], [8,7] a [10,10] a tie vlozit
do dokumentu.
Nejde teraz o spatne vracanie sa do predchadzajucih riadkov.

myslite si, ze by som mohol dajako pouzit prikazy csvromnumber a csvlinenum
z baliku csvtools, ktore by mi umoznili uchovat hodnotu konkretneho pola
alebo poli a neskorsie by som ich pouzil?
A to vsetko priamo v zdrojovom latexovom kode xxx.tex?

S pozdravom,

peter knezel