[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools alebo ine??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Oct 10 12:02:35 CEST 2011

Dobry den.
csvtools neznam, ale pokud vam jde o nejake zakladni prakticke uziti,
tak doporucuji LaTeXovou modifikaci makra pana Olsaka (puvodne pro
plain). I s ukazkami k dispozici zde:
http://public.hajtmar.com/?cesta=JRsVFQdsBhwIWzARGB4XMAQ
<http://public.hajtmar.com/?cesta=JRsVFQdsBhwIWzARGB4XMAQ=>
Jde s tim delat spoustu zajimavych veci...

Pokud byste chtel pouzivat v LuaTeXu ci LuaLaTeXu.. tak bych odkazal bud
taktez na Olsakovo makro nebo na
muj Luapokus na
http://public.hajtmar.com/?cesta=JRsVFQdsBhwIWyAGFFsAJkBJQURsAgsVByYcDREAKh0X
V LuaLaTeXu to nemam nejak zasadne odladeno a vyzkouseno v ostrem
provozu - je tam jen jedna ukazka. Zkusim v prubehu dneska dat na
uloziste moji prezentaci, ktera zaznela na letosnim TeXperience a ktera
o teto veci pojednava (hlavne z pohledu ConTeXtu)

J.Hajtmar