[cstex] import dat z externeho suboru do latexu - csvtools alebo ine??

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Oct 10 11:39:09 CEST 2011

Zdravim vsetkych,

existuje balik, ktory mi umoznuje import dat z externeho suboru do latexu?
Rad by som do vopred pripraveneho listu alebo dokumentu na urcite miesta
importoval obsahy poli.
Pozeral som balik csvtools, ktory ma taketo vlastnosti, ale nedari sa mi
vytiahnut
z toho iba obsah konkretneho riadku (vid pripad a)) alebo udaje roznych poli
z roznych riadkov (vid pripad b)).

a)
xxxx xxxxx xxxx xxxx \insertAdresa[2]
xxxxxxx \insertDatumVstupu[2] xxxxx xxxxx
xxx \insertMeno[2] xxx xx \insertPSC[2] \insertMeno[2]
xxx xxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxx

b)
xxxx xxxxx xxxx xxxx \insertAdresa[3]
xxxxxxx \insertDatumVstupu[3] xxxxx xxxxx
xxx \insertMeno[2] xxx xx \insertPSC[2] \insertMeno[1]
xxx xxx xxxxx xxxxxxxxxxxxxx

vstup.csv
Meno, Adresa, DatumVstupu, PSC
jano, Jiraskova 4, 21-jan-2002, 433 22