[cstex] RGB/rgb reprezentace barev, metapost

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Nov 16 16:22:10 CET 2011

Dne 16. listopadu 2011 15:06 Pavel Striz <striz at fame.utb.cz> napsal(a):
> Pravda, tak daleko tento balíček není, to vskutku asi přes Adobe Acrobat. Na převody mezi barevnými prostory existují úplnější webovky.
>
> S barevnými profily jsem viděl první experimenty v ConTeXtu:
> http://wiki.contextgarden.net/PDFX

Tohle umí i balíček pdfx.sty pro LaTeX. Potíž je v tom, že je závislý
na hyperref, takže se nedá použít v případech, kdy hyperref s něčím
jiným způsobuje konflikt. Jde však pouze o vložení ICC profilu do PDF,
nikoliv o konverzi barev. Bylo to popsáno i v nějakém TeXovém
časopise, kde jsem bral inspiraci pro svoje makra. Referenci bych
někde našel.