[cstex] pomala instalacia a update Texlive 2011 portable na 8GB USB2.0 kluc

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Nov 11 23:17:13 CET 2011

2011/11/11 Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>:
> Pořídit si lepší USB klíč? :-)
>
> Ne, obávám se, že výrazně rychlejší to nebude. TeX Live je několik tisíc
> malých souborů - to Windows filesystémy (jejichž použití u přenosného USB
> disku předpokládám) ne zrovna dobře zvládají. Instalace TeX Live na NTFS pod
> Windows na interní disk není o moc rychlejší.

Nainstalovat to v Linuxu i s binárkami pro Windows a na závěr ve
Windows doplnit windowsové informace pomocí tlmgr postaction. Sice to
také bude pomalé, ale unixové systémy si dovedou vzít velkou cache
(když máte dost RAM) a fyzický zápis probíhá ve větších blocích.
Windows zapisují každý maličký soubor samostatně, což v případě TeX
Live trvá o řád déle.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/