[cstex] definica a pouzitie noveho prikazu s tromi parametrami v xelatex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Nov 6 12:13:27 CET 2011

2011/11/6 peter knezel <peter.knezel at gmail.com>:
> Dobry den prajem,
>
> nadefinoval som novy prikaz \boxik nasledujucim sposobom:

Je to uplne spatne. Pokud by se expandoval \boxik tam. kde je napsan,
pak jeho prvnim parametrem by byl text v zavorkach, druhym parametrem
\end a tretim parametrem picture. Pak by samozrejme nesouhlasilo
vnoreni prostredi. Ve skutecnosti vsak \put vezme jako prvni parametr
souradnice v kulatych zavorkach, jako druhy parametr vezme token
\boxik a text ve slozenych zavorkach necha dalsimu makru. Pak se
pokusi vloxit na danou pozici \boxik (bez parametru, protoze zadne
parametry nebyly nacteny) \boxik ale parametry chce, jenze najde
pravou zavorku, ktera vznikla nekde pri expanzi \put. Spravne reseni
jiz napsal Pavel Striz.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/