[cstex] Konverzia dĺžky na konštantu a zaokrúhlovanie

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon May 2 11:07:24 CEST 2011

2011/5/2 Tomáš Fábry <fabry.tomas at gmail.com>:

> So sipkami v TikZ az taky problem nemam, ale aj tak dakujem. Nejde mi
> o to, zapisat to priamo do zdrojoveho kodu, ide mi skor o to vytvorit
> balicek poskytujuci istu funkcionalitu pre inych pouzivatelov. Takze
> dopredu neviem kade sipku niekto povedie, a preto ju tam nemozem len
> tak napevno nazvarat. Ide mi o ten nepovinny argument, ako z neho
> vydolovat jednotlive suradnice...

Jednou z moZNosti je procist si TeXbook naruby a napsat si vlastni
makro. Dulezity bude primitiv \futurelet. Jde to take udelat vnitrnim
LaTeXovym makrem, ktere se jmenouje (pokud se nemylim) \@ifnextchar.
Jeho definice a popis je v source2e, kde najdete i jeho pouziti v
definicich maker \newcommand, \renewcommand, \ProvideCommand,
\DeclareRobustCommand i jinde.

> Este raz vdaka, pekny den.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/