[cstex] Volitelny argument v tvare [(x1, y1)(x2, y2)...(xn, yn)], ako na to?

Tomáš Fábry fabry.tomas at gmail.com
Mon May 2 10:39:27 CEST 2011

On May 2, 9:45 am, Pavel Striz <st... at fame.utb.cz> wrote:
> Tezko rici, jestli az tak jit v definicich na TikZ, tam to jde samo.
> PS
>
> % pdflatex sazba.tex
> \documentclass{article}
> \usepackage{tikz}
> \begin{document}
> \begin{tikzpicture}
> [sipka/.style={->,>=latex, thick}]
> \node (u1) at (0,0) {Text1};
> \node (u2) at (1cm,2cm) {Text2};
> \draw[sipka] (u1)--(0.5cm,-1cm)-|(2cm,0)-|(u2);
> \end{tikzpicture}
> \end{document}

Ano ide to samo... Ide skor o to, ze ten balicek, ktory vyrabam
vykresluje vo vacsine pripadov ovela zlozitejsie utvary. Takze
namiesto 20 prikazov staci pouzit jeden prikaz, co je znacne
ulahcenie... No zhodou okolnosti potrebujem aj funkcionalitou skoro
identicky prikaz na vykreslenie sipky, ktora moze viest nejakymi
pomocnymi bodmi, no s predpisom uvedenym vyssie... dakujem...