[cstex] hromadné škálování

nonsense nonsense at volny.cz
Sun May 1 16:54:58 CEST 2011

Přeji pěkné odpoledne,

narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady.

Potřeboval bych vložit do dokumentu více obrázků pomocí:

  \includegraphics{obrazky/priklad1_1.ps}

Když bych chtěl upravit škálování obrázku, vložím parametr:

  \includegraphics[scale=0.85]{obrazky/priklad1_2D_1.ps}

Je možné tento škálovací parametr uložit "někde" a v příkazu
includegraphics ho poté použít ?

Představa, že bych velikost parametru "scale=" ladil tak, že N-krát budu
opravovat jeho hodnotu, u každého vloženého obrázku samostatně se mi moc
nelíbí. Bohužel mě ale nenapadá jak to zařídit. Zatím jsem se dopátral
informací, že to asi nepůjde.

Používám LaTeX, příp. PDFLaTeX.

Nevěděl by někdo, prosím, pokud je to možné, jak toto realizovat ?

přeji pěkné odpoledne

L.Vlček