[cstex] nové fonty pro dvips, xdvik

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 28 13:11:47 CEST 2011

2011/3/28 Josef Tkadlec <tkadlec at fel.cvut.cz>:
> To je překlep při psaní tohoto dotazu. (S tfm problém není, problém je, že
> se nevyužije pfb). J. Tkadlec

Jeste musíte do texmf-local/web2c vložit soubor updmap-local.cfg
zapsat odpovidajici prikazy, pravdepodobne MixedMap xxx.map a
aktualizovat programem updmap-sys. V zasade pro TL2009 by to slo
provest i na prikazovem radku:
updmap-sys --enable MixedMap=xxx.map
Proc to nejde v TL2010 (a loni to neslo ani v TL2009) souvisi s tim,
ze tlmgr pri aktualizaci vygeneruje defaultni updmap.cfg, takze fonty
pridane uzivatelem zase vyhodi. Proto je nutno pridane fonty popsat v
lokalnim konfiguraku, do ktereho se programy pri aktualizaci divaj.
Podobne se zachazi i s formaty. Ja mam ve svem lokalnim konfiguraku v
csplainu i v LaTeXu zapnuty encTeX.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/