[cstex] BibTeX

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Mon Mar 14 22:16:44 CET 2011

Dobry den,

ja jsem ve svem pocitaci nasel prilozene soubory. Podle toho, co je tam
napsano, jsem asi  ty soubory pripravil sam, ale uz si to nepamatuji. A
tez mam mlhavy pocit, ze mne to stejne nefungovalo a vyresil jsem
problem starym 7bitovym bibtexem a perlem. Proto vubec nezarucuji, ze
jsou ty soubory spravne. Mozno s nimi nakladat, jak je libo.

Zdravi
Vit Zyka