[cstex] Problem s vlozenymi PDF soubory

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 10 09:56:12 CET 2011

Dobrý den.
Před chvílí jsem ještě zjistil takovou zajímavou věc.
Pokud Scribusem vygenerované PDFko (které je samo o sobě nepoužitelné)
"vytisknu" PDFcreatorem (nebo PDFXchange) do PDFka, tak výsledný PDF
soubor lze již vložit TeXem do výsledného PDF dokumentu bez problému.
Znamená to asi, že je problém ve Scribusu ne?
Jarda Hajtmar