[cstex] Nefunkční čeština ve třídě Beamer.

Dominik jelinek.dominik at centrum.cz
Mon Jan 3 11:23:26 CET 2011

On 3 led, 08:53, Tomáš Kubina <tomas.kub... at vsb.cz> wrote:
> Zdrav m
> mn funguje
>
> \documentclass[t]{beamer}
>
> \usepackage[czech]{babel}
>
> \usepackage[cp1250]{inputenc}
>
> \usepackage{fontenc}
>
> \usepackage{tgheros}
>
> Koukl jsem se na to pdf, ale nepoznal jsem v em je chyba.
>
> s pozdravem
> Tom Kubina
>
> P.S.: na v ech mo n ch syst mech pou v m  TexLive p ev n 2010

Možná mám oči šejdrem :-), ale mám pocit, že na prvním snímku ujíždí
háček nad "c" v příjmení a na pátém snímku háček na "e" ve slově
rozdělit.

Zkoušel jsem Vaší hlavičku a žádna změna. Pořád mi ujíždí háčky nad
písmenky.

Pokud však přepíši
"\documentclass[t]{beamer}" na "\documentclass[t]{report}" (%[t] se
překladači nelíbí, nechal jsem jej tam pro menší počet změn) a
"\usepackage{fontenc}" na "\usepackage[IL2]{fontenc}", tak je čeština
korektní.