[cstex] CSIndex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 17 16:39:09 CET 2011

2011/2/17 Martin Plesinger <martin.plesinger at sam.math.ethz.ch>:
> zdravim, jsem trochu zmaten, soubor csindex mel dle toho co jsem nasel
> na internetu podporovat cp1250 coz ale asi neni pravda. u odkazu na

CP1250 podporuje csindex jen v upravene verzi, kterou delal J. Kosek,
mozna je nekde na www.kosek.cz

> texindy jsem nenasel kde by se dal stahnout a v me distribuci (texlive
> 2007) neni.
> MP.

texindy je v TeX Live az od roku 2008, od roku 2010 je zmenena
adresarova struktura. Muzete si texindy nainstalovat z distribuce,
kterou najdete na www.xindy.org, ale da to trochu prace. Spousteci
skripty jsou v perlu, takze v unixovych systemech k nim musite
vytvorit symbolicke linky v adresari, ktery je v PATH, ve Windows je
nutno vytvorit "neco", cim spoustite perl (a musite mit perl). Nejsem
si jist, zda v TL2007 je perl dostupny i mimo TeXove ulohy. Navic tam
je pouze nejaka omezena verze perlu. Od verze 2008 je ve Windows
Strawberry Perl, ale mimo TeXove ulohy je neviditelny. Pro spousteni
je napsan program v C, ktery spusti skript v LUA a ten spusti Perl. Na
pohled se to zda komplikovane, ale je to proto, ze BAT ma ruzne
neprijemne vlastnosti, ktere obcas zpusobuji problemy. Doporucil bych
tedy prechod na nejnovejsi TeX Live, da se instalovat po siti a vse
najdete na:

http://www.tug.org/texlive (Acquiring TeX Live)

"texdoc texindy" zobrazi navod (alespon v TL2010), jinak je spousta
dokumentace na www.xindy.org

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/