[cstex] CSIndex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 17 16:06:25 CET 2011

2011/2/17 Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>:
> http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/help/Catalogue/entries/xindy.html
>
> Základní použití může vypadat např. takto:
>
> pdflatex foo.tex
> texindy -I latex --language czech --codepage latin2 foo.idx
> pdflatex foo.tex

V souvislosti s tím bych poznamenal, že od doby, kdy jsem
implementoval češtinu do csindexu, došlo ke změně normy. Proto texindy
poskytne trochu jiný výsledek než csindex. Vzhledem k tomu, že csindex
je psán v C e je třeba najít vždy dobrovolníky, kteří po každé změně
zdrojáky zkompilují na všech platformách, je výhodnější pžejít na
texindy. CSindex neumí unicode a nejspíš nikdy umět nebude, texindy je
v tomto mnohem flexibilnější, pracuje v mnoha dalších jazycích
(momentálně pracuji na arabštině a urdštině).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/