[cstex] CSIndex

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Thu Feb 17 15:49:03 CET 2011

Dobrý den,

archiv s upraveným zkompilovaným csindexem z
http://www.fi.muni.cz/~xplasil/csindex.html je na URL
https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/csindex.zip. Jsou tam zdrojáky +
předkompilované binárky pro i386-linux, x86_64-linux, mips-irix a win32.

(Nebylo by progresivnější použití texindy?)

S pozdravem
Michal Růžička

--
Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>