[cstex] 2xA5 portrait na 1xA4 landscape

Jan Moskyto Matejka mq at ucw.cz
Fri Dec 30 10:01:01 CET 2011

Dobrý den
Zkuste program pspdftool:
pspdftool 'book nup(2,paper=a4)' x.pdf y.pdf
vezme x.pdf, přeskládá jeho stránky jako knížečku, naskládá je 2 vedle
sebe na A4 a výstup zapíše do y.pdf

Pokud potřebujete dát vedle sebe 2x jednostránkové PDF, zkuste něco
takového:
pspdftool 'select{1 1} nup(2,paper=a4)'

Dokumentace je mizerná, ale obvykle mi to funguje.
Jan Matejka