[cstex] spelling TeXovskych zdrojaku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Dec 20 07:58:02 CET 2011

Dobry den.
Pokud by to neslo nastavit, tak mne napada, ze by se asi dala nouzove
provest nahrada podtrzitka za nejaky znak (nebo vice znaku) , pak provest
kontrolu pravopisu a nakonec vratit nastaveni zpet na puvodni podtrzitko.
Vim, ze je to nesikovne, ale napsat nejaky skriptik v emacsu by asi slo...

Zdravi J.Hajtmar