[cstex] Pozvanka: prednaska Karla Skoupeho 10.12. FI MU Brno

Milan Vancura milan at ucw.cz
Thu Dec 8 09:37:44 CET 2011

> Dobry den.
> Bohuzel se nemohu z casovych duvodu teto pro mne velmi zajimave
> prednasky zucastnit.
> Planuje autor nebo organizarori z teto prednasky nejaky vystup? (slajdy,
> video, prezentace, ... ) velmi by mne tyto veci zajimaly...

Dobrý den.

Jelikož také nemám šanci dostat se do Brna, porozhlédl jsem se po Internetu:

http://youtu.be/5546RA5l5J8

Ale musím říct, že mě to zklamalo. Z konkrétních informací se divák dozví jen
jedinou, a to že kód všech těch maker (jak jakési "knihovny", tak těch na sazbu
přímo zmiňovaných knih) je nedostupný, protože si autorův chlebodárce nepřeje
jejich zveřejnění v obavě, že by tím přišel o svou konkurenční výhodu na trhu.

No, uvidíte sám :-)

Milan Vančura