[cstex] Zoznam publikacii s citaciami

Michal Hoftich michal.h21 at gmail.com
Mon Aug 1 15:45:05 CEST 2011

Ano, to mi uniklo. V biblatexu se interpunkce netiskne přímo, ale stará se o
ní tzv. "punctuation tracker" a občas se odněkud vynoří nějaká zapomenutá
tečksa nebo čárka. Proto jsem v makru \multicitedelim použil na konci
\nopunct, které veškerou interpunkci vymaže, původně se totiž tečka
vypisovala před každým záznamem. Nemůžu zjistit příčinu, řešením je
předefinovat prostředí bibliography, aby so nopunct vkládalo před vypsáním
každého záznamu:

\defbibenvironment{bibliography}
  {\list
     {\nopunct\printtext[labelnumberwidth]{%
\printfield{prefixnumber}%
\printfield{labelnumber}}}
     {\setlength{\labelwidth}{\labelnumberwidth}%
      \setlength{\leftmargin}{\labelwidth}%
      \setlength{\labelsep}{\biblabelsep}%
      \addtolength{\leftmargin}{\labelsep}%
      \setlength{\itemsep}{\bibitemsep}%
      \setlength{\parsep}{\bibparsep}}%
      \renewcommand*{\makelabel}[1]{\hss##1}}
  {\endlist}
  {\item}

Ještě jsem objevil další chybku, po posledním záznamu v seznamu citujícíhc
dokumentů tečka naopak chyběla, to řeší:

\DeclareFieldFormat{usera}{% Předáváme seznam citujcích dokumentů, pro každý
z nich vypíše plnou citaci
\fullcite{#1}\addperiod
}

Teď již by to snad mělo být v pořádku.