[cstex] typograficky dotaz

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Thu Apr 21 08:57:38 CEST 2011

Dobry den,

velikost nezmensuji (naopak spise zvetsuji, protoze "--" mi prijde
[zvlaste ve vete] kratka), ale pridavam mezirky. Pokud jsou kolem
pomlcky mezery (uvozovani vsuvky), mely by se tyto mezery podle ceske
typografie zuzovat, coz odpovida tomu, ze se pridane mezirky zase
odstrani. Takze pokud jsou kolem pomlcky mezery, lze pouzit "--", pokud
ne, tak napriklad

\def\={\leavevmode\hbox{\kern0.08333em--\kern0.08333em}}

Podrobneji (a komplikovaneji i pro delsi pomlcky) viz
http://math.feld.cvut.cz/tkadlec/ftp/text/tmt.pdf

Josef Tkadlec