[cstex] typograficky dotaz

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Wed Apr 20 15:14:10 CEST 2011

Dobry den,

v ceske typograficke sazbe pomlcka v sobe obsahuje male mezery na
krajich (tj. box je sirsi nez jeji kresba), v cm fontech je myslim
kresba pres celou sirku boxu, takze pomlcka bez mezer je pak skutecne
hodne prilepena - ja osobne (v pripadech, kdy mi na tom zalezi) definuji
vlastni pomlcku s kerny 1/12 em (polovina \,) na krajich.

Josef Tkadlec