[cstex] oriznuti EPS obrazku ve tvaru mnohouhelniku?

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Tue Sep 7 09:54:56 CEST 2010

Dobry den vespolek,
    dekuji vsem za rady, zkusil jsem oba pristupy. Pomoc PStricks to
opravdu jde, nejjednodussi je zvolit body pro pspolygon v pt a pak
pripadne preskalovat jak prostredi pspicture (\psset{unit=xxx}) tak
soucasne i vlozeny obrazek (\includegraphics[scale=...]{...})

Reseni navrhovane panem Wagnerem je samozrejme jednodussi, nicmene v
inkscape se mi stalo, ze nektere znaky se neimportovaly spravne,
napriklad se zdvojili znamenka minus u oznaceni nekterych castic, stejne
tak apostrofy. Tyto veci lze opravit rucne, ale vysledek neni uplne
totozny s originalem. Lepe to dopadne s komercnim Acrobatem, coz zkousel
kolega, ovsem ne kazdy ma komercni Acrobat k dispozici.

Treba se tyto zkusenosti budou nekomu take hodit.

Jeste jednou dekuji,

zdravi
                  Tomas Davidek