[cstex] OT: PDF to PNG (JPG, ....)

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Tue Sep 7 07:55:11 CEST 2010

Dobry den,
mozno by sa dal v prvom kroku pouzit pdftk, ktory vie rozbit
viacstranove pdf na jednostrankove (teda okrem ineho, zvlada toho
vela). Ovlada sa to z prikazoveho riadku, existuje pre win aj linux.
No a potom je zrejme moznosti cela rada, ako jednostrankove pdf
prehodit do hocicoho, pod linuxom je najjednoduchsi convert z balika
imagemagick, myslim, ze je aj pod windows. Ak nie, nemal by to byt
problem inymi nastrojmi.
M. Fikar