[cstex] Stylový soubor pro BibTeX

petr zemánek petr.zemanek at gmail.com
Thu Sep 9 20:58:17 CEST 2010

Dobrý den,
snažím se vytvořit stylový soubor bst pro BibTeX, který by odpovídal
mým požadavkům. Poněvadž pomocí příkazu

latex makebst

se mi nepodařilo nastavit vše dle mých požadavků, použil jsem editor v
programu BiB-it (http://bib-it.sourceforge.net/). Bohužel mi nelze
nastavit spravné řazení jmen dle abecedy. Také mezi jména utorů
vkládám "and", ovšem nepodařilo se mi nastavit, aby v případě 3 a více
autorů, vložil čárku před "and" (totéž i v případě jmen editorů).
Dokázal byste někdo tento stylový soubor upravit tak, aby splňoval
předchozí dva požadavky? Stylový soubor je dostupný zde

http://www.math.muni.cz/~xzemane2/my_bibliography_style.bst

Děkuji za pomoc.
S pozdravem Petr Zemánek.