[cstex] Verbatim v definici

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Mon Oct 18 15:25:46 CEST 2010

Takto nejak pres balicek listings? Prikladam ukazku nacteni externiho
souboru.
Dokumentace pres "texdoc listings" v TeX Live.
Za pozornost stoji i clanek o programu Highlight
(http://www.andre-simon.de/) ve Zpravodaji 4/2009.
PS

% pdflatex pokus.tex
\documentclass{article}

\usepackage[utf8]{inputenc}

\usepackage[T1]{fontenc}

\usepackage[czech]{babel}

\usepackage{listings}

\begin{document}

Text předem.

\lstset{basicstyle=\ttfamily,showspaces,inputencoding=cp1250}

\lstinputlisting{mujzdrojcp1250.txt}

Text za.

\end{document}