[cstex] Rozhozené záhlavi s datumem

Procházka Vladimír prochazka at asd-software.cz
Fri Nov 19 15:29:03 CET 2010

To je sázeno přímo pdfLaTeXem, takže žádné konverze pomocí ps2pdf nedělám. Výstup je přímo do PDF. Používám v tom pouze vodotisk s vlastním formulářem

 \begin{picture}(0, 0)
 \put(0, 11){\includegraphics{./TimeManagement.1}}
 \end{picture}}

který je ale umístěn v patičce. Vodotisk vzniká mpostem a v patičce a je naprosto přesně usazený - tedy bezproblémový, kdyby jste to chtěla použít.

Problém je v sazbě záhlaví a v něm jsou jen obyčejné příkazy LaTeXu bez vkládání obrázků a konverzí mezi formáty. Takže by mělo stačit jen nějak upravit makro \Den

\newcommand\Den[3]{
\setbox0=\hbox{\Huge #2\,}%Zvětšená číslice dne
\setbox1=\hbox{\normalsize #1}%Den v týdnu (pondělí)
\setbox2=\hbox{\normalsize #3}%Měsíc a rok
\setbox3=\vbox{\box1\box2}
\hbox{\box0\box3}
}

protože když makro \Den nepoužiju a místo toho do hlavičky dám jen \today , tak je to usazené přesně

Laďa