[cstex] překrývání "vrstev" v pdf

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Thu May 20 07:12:46 CEST 2010

Zdravim,

pred par dnami bol v konfere nizsi mail  ( po ***********), ale az teraz som sa dostal k INTERNETu.

Je to zaujimave. Skusil som to, lebo sem tam pouzivam PDF prikazy. Je asi vsetko OK, napriek tomu nevidime druhy text. Ja som si az po skusani uvedomil, ze vysledok nepozeram v AR, ale s ghostview. A tam mi nenaskocil ani zelenkasty podklad. V AR naskocil, ale po chvili zmizol. Vratil som sa k ghostview. Skusil som zaciatok boxu dat viac dolava, cize -72 som zmenil na 172 a bolo vsetko OK. Divne. Este divnejsie bolo, ked som dal naspat hodnotu na -72, uz to bolo aj takto OK. Cize videl som druhy text na zelenkastom podklade.

Skusil som to iste v AR, ale tam to celkom inac fungovalo, vlastne nefungovalo. Po zadani 172 namiesto -72  zelenkasty podklad nezmizol, ale napriek tomu tam nebol druhy text. Ten som zmenil na fialovy, lebo na bielom podklade som ho nemohol ani vidiet. Lenze on tam vobec nebol. Mozno AR zle interpretuje prikazy, s ktorym sa vykresluje podklad v tomto pripade. Neskusal som, ako to dopadne s cistym m,  l  (moveto a lineto a nasledny fill). Skusal som v PDFLaTexu, ale to by nemalo vadit.

Zdravim
Ladislav Bitto

Dobrý den, naznačil by mi někdo, co je špatně v níže uvedeném kódu pro
pdfPlainTeX? Vyplním stránku barvou přímo povely pdf. Že mi to zakryje,
co jsem napsal předtím, to bych pochopil. Ale proč není vidět ani text
psaný potom?
Předem děkuji
Tomáš Kučera
%--------------------------------------