[cstex] LaTeX: radkovy zlom v nazvu kapitoly/sekce

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon May 17 18:41:42 CEST 2010

Pekny den, mozna bude stacit nasledujici

\documentclass{report}
\usepackage{fancyhdr}
\begin{document}
\pagestyle{headings}
\title{Byl jsem zde}
\author{Fantomas}
\maketitle
\tableofcontents
\chapter[Moje velmi dlouha kapitola s jeste delsim nazvem]
{Moje \\ velmi dlouha kapitola\\ s jeste delsim nazvem}
text\newpage
dalsi strana
\newpage
Par slov zaverem.