[cstex] makro scancsv-latex.tex

nonsense nonsense at volny.cz
Wed May 12 18:25:48 CEST 2010

Dne 11.5.2010 23:07, Jaroslav Hajtmar napsal(a):
> Zdrojak se nekonal... Pokud poslete, zkusim jej zkompilovat
> pdfLaTeXem, treba se zjisti nejaky kiks ve zdrojaku ..
Dekuji za nabidku,
ale
obavam se, ze "system", ktery jsem si vymyslel by vas asi privedl k
velmi blizko k infarktu, nebo necemu podobnemu...
Nebot je to psane "ala pascal". Neni to jeden zdrojak, ale cela soustava
vselijak propletenych casti maker, ktere se do sebe skladaji. Ncmene,
mate-li zajem se timto "prokousavat", rad vam to cele poslu ke kritice...
:-)

přeji pěkný den