[cstex] Seznam obrazku a tabulek na konec dokumentu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 29 12:00:47 CEST 2010

Dne 29. března 2010 2:16 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> napsal(a):
> [...]
> funguji spravne, pokud je dam nakonec, tak se seznam nevypise.
> Delam to momentalne v ConTeXtu, ale mam pocit, ze jsem na podobny problem
> narazil kdysi i v LaTeXu (nejsem si jiz zcela jisty)
> Zatim jsem nikdy nenarazil na to, jakym mechnizmem vytvari TeX seznam
> plovoucich objektu, vim jen, ze se ten seznam vytvori po nekolika prubezich,
> ale nechapu, jak by to mohlo souviset s tim, zda jsou prikazy \listoftables
> a \listoffigures na zacatku ci na konci dokumentu.
> Omlouvam se za pripadnou zakladni neznalost ... :-)

TeX to sam od sebe nedela a netvori se seznam plovoucich objektu, ale
jejich \caption. LaTeX je naprogramovan tak, ze plovouci prostredi
vlozi svuj typ do pomocneho makra \@captype, takze \caption vi, do
ktereho souboru ma informace poslat. Jak je to vnitrne zarizeno v
ConTeXtu, to nevim.

> Diky
> Zdravi J.Hajtmar

Zdeněk Wagner