[cstex] Expanze znaku konce stránky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 15 12:35:33 CET 2010

2010/3/15 Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. <LPr at pontex.cz>:
> ... Díky za tipy.
>
> Ještě mě napadá - kdysi jsem to potřeboval - jak v LaTeXu testovat, uvnitř
> jakého prostředí se kód nachází, resp. jestli se nachází uvnitř nějakého
> konkrétního prostředí (třeba itemize) nebo ne?
>
> - Psal jsem makro, které se mělo rozvinou jinak v prostředí itemize nebo
> enumerate (mělo sázet \item) a jinak jinde (mělo sázet \section*).

Já bych si asi zkopíroval definici daného prostředí a do něj vložil
definici makra, které má v tom prostředí vypadat jinak. Test by se
samozřejmě dal naprogramovat. \begin si jméno prostředí schová v
nějakém interním makru, a \end kontroluje, zda jméno souhlasí. Když
ale napíšete

\begin{itemize}
\item \begin{bfseries}\TestProstredi\end{bfseries}
\end{itemize}

pak \TestProstredi uvidi jen "bfseries", neuvidi "itemize".

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/