[cstex] Expanze znaku konce stránky

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Mon Mar 15 08:48:16 CET 2010

Dík za radu, vyzkoušel jsem s těmito závěry:

- V použití s \VerbatimInput (balík \fancyvrb) nefunguje - příkazu vadí znaky konce stránky v textu, vznikne chyba.

- V použití s \lstinputlistings (balík \listings) nefunguje - příkaz znaky konce stránky ignoruje, resp. způsobují přechod na nový řádek (nebo tak něco - trochu větší mezera).

- V použití s příkazem \verbatiminput (balík verbatim) FUNGUJE podle přání.

Ještě jeden dotaz:

Existuje v LaTeXu možnost, jak otestovat, zda byl použit nějaký balík?

Potřeboval bych např. "run-time" testovat, zda byl zaveden balík fancyvrb nebo verbatim (a podle toho uzpůsobit vstupy LaTeXu). Jedna možnost je udělat před zavedením balíků \newif\ifXX a podle něj balík zavádět, v textu se pak orientovat podle toho \ifXX. Ale nenabízí LaTeX nějakou implicitním možnost testu zavedení balíku?

Lukáš