[cstex] LaTeX, BibTeX a UTF-8

Stanislav Hledik stanislav.hledik at fpf.slu.cz
Fri Mar 12 12:19:14 CET 2010

Dobry den,

dosud jsem pro sve LaTeXove dokumenty pouzival kodovani ISO-8859-2, vse
bylo bez problemu. Potreboval bych ale prejit na UTF-8, prekodoval jsem
proto vsechny zdroje *.tex, *.bib (pomoci recode), pouzil

\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage[IL2]{fontenc}
\usepackage[czech]{babel}

ale nastal problem s BibTeXem (styl alpha.bst). Pri prvnim prekladu
formatem latex je vse v poradku, bibtex (Version 0.99c (Web2C 7.5.6)) taky
probehne bez chyby, ale pri naslednem prekladu s nactenim .bbl souboru se
objevi

This is pdfTeX, Version 3.141592-1.40.3 (Web2C 7.5.6)
entering extended mode
! Package inputenc Error: Unicode char \u8:0 not set up for use with
LaTeX.

See the inputenc package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.93 \bibitem[NeX03]{Nec:2003::YetiTypoBest}
                 ^-- misto `X' se na terminalu zobrazi `ctverecek',
                     ma to byt `c s hackem' ve jmene `Ne\v{c}as'

Asi by se to dalo resit jinym .bst s ciselnym odkazovanim, ale potreboval
bych prave tento autor-rok styl. Muze mne nekdo poradit? Diky predem.

Pekny vikend,

Stanislav Hledik              Silesian University in Opava
<Stanislav.Hledik at fpf.slu.cz>   Faculty of Phil. & Science
Skype: hlediks                        Institute of Physics
tel:   +420 553 684 292                  Bezrucovo nam. 13
fax:   +420 553 716 948     CZ-74601 Opava, Czech Republic