[cstex] Nastaveni vypisu citaci bibtexem

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Thu Mar 11 08:00:32 CET 2010

Dobry den.

Pri pouziti bibtexu s LaTeXem je to snadne. Krome databaze se zadava
styl pro bibtex (ma priponu bst).
Tech existuje cela rada. Jeden ze zakladnich je unsrt (unsorted), ktery
radi citace prave podle prvniho odkazu.
Jak to ale udelat v Contextu, netusim. Cekal bych ovsem, ze to souvisi s
klicem sorttype. Varianta
sorttype=bbl by mohla znamenat, ze se tridi podle poradi v databazi
*.bbl. To ovsem jen hadam.
Zkuste si najit v dokumentaci ke Contextu, jake jsou dalsi varianty pro
tento klic.
Odkazy jsou urcite uvedeny v nejakem pomocnem souboru (u LaTeXu je to
*.aux) podle poradi citovani (mozna opakovane).
Trideni a formatovani provadi az bibtex. Vy vlastne po nem chcete, aby
netridil, ale jen vyhazel duplicitni citace.
Zdravi
                Jaromir Kuben