[cstex] LuaTeX a prace s externimi soubory

hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Mar 17 07:52:35 CET 2010

Dobry den.

Snazim se pomalymi krucky rozhybat LuaTeX pod TeXLive 2009 ve Win7.
Vzhledem k tomu ze casto pracuji s daty v externich souborech, zameril jsem se hned od zacatku na tuto vec.
Ukazkove priklady pro praci se soubory jsem nasel a snazil jsem se je rozjet.
Pokud jde o zapis dat do souboru, tam jsem byl uspesny - LuaTeX si vytvori soubor a zapise do nej - OK. Pokud jde o cteni z textoveho souboru, tam jsem narazil.
Nevim proc, ale nejsem schopen (ani pro cteni) zadny textovy soubor otevrit a precist z nej jednotlive radky - porad to hlasi nejakou prapodivnou chybu, ktera ale nema ten vyznam, ze by se ze souboru nedalo cist nebo ze by nebyl dostupny atd...

Nemate s tim, prosim, nekdo zkusenost? Na co si dat pozor? Napadlo mne, jestli nemuze byt problem s pristupovymi pravy k souboru ... Googloval jsem ale na nic kloudneho jsem nenarazil.

Diky J.Hajtmar