[cstex] Predefinovani znaku CR v LuaLaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jun 7 12:23:05 CEST 2010

2010/6/7 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> Dobry den.
> Diky za odpoved. Lze v LaTeXu vytvorit nejake prostredi, ve kterem bude znak
> Omega interpretovan jako CRLF?? nebo mozna spis jako \relax.
>
> Tim by mi odpadla nutnost vypisovat vse do uvozovek a Lua retezce bych pak
> sazel v tom prostredi, kde by se znak Omega nejak spolknul ..

Zmenit kategorii na 13 a predefinovat. Kategorie se vsak prideluji
znakum ve vstupnim procesoru, nejsem si jist, zda lze nejak zmenit
kategorie, ktere prideli LUA pri cteni externiho souboru. Pravy TeX
neumi jednou pridelene kategorie zmenit, ale myslim, ze eTeX na to
nejaky nastroj ma. Predpokladam, ze luatex je nadstavba nad eTeXem.
Krome toho ma luatex radu dalsich funkci vcetne regularnich vyrazu,
takze bych mozna prognal vstup z externiho souboru nejakou vhodnou
funkci. Zatim jsem se nedostal ke studiu eTeXu ani luatexu, oboji bych
chtel umet, ale neni cas.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/