[cstex] Skrývání zdorjových dat.

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jun 6 21:18:06 CEST 2010

2010/6/6 Dominik <jelinek.dominik at centrum.cz>:

> Tak jsem zkusil všechny možnosti a:
> \begin{comment}... \end{comment} mi překladač nepřechroustá,

Asi jste zapomněl \usepackage{comment}

> \iffalse \fi jakoby nebylo
> a příkazy \long\def\nic#1{}, \long\def\nic#1;;{}, nebo \long\def
> \nic#1\endnic{} skrývají text výstupu.
>
> Já chtěl skrýt text přímo ve zdrojovém souboru. Používám LEd a chtěl
> bych, aby se mi u mně zvolené části zdrojových dat vytvořil takový ten
> křížek na skrývání části kódu.

To se musíte podívat do manuálu programu LEd, já používám vim (často v
terminálovém okně ssh), gvim, gedit a oxygen. Editor oxygen je určen
primárně na práci s XML, ale při psaní LaTeXových zdrojáků umožní
sbalení celého odstavce do jediného řádku s poznámkou, kolik řádků
odstavec má. Je to vlastnost editoru, s níž není nutné nic dělat. A
pokud chci před čtenářem zdroják z nějakého důvodu utajit, dám mu jen
PDF.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/