[cstex] PDF Signing...

Jan Pospíšil honik at kma.zcu.cz
Sat Jun 12 22:58:02 CEST 2010

Dobrý den přeji,

chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, zda se dá v rámci pdf(la)texu
nějak povolit u výslednoho pdf souboru vlastnost digitálního
podepisování (signing). O vlastní podpis mi teď ani nejde, to jsem
zjistil, že by měl umět i dokonce adobe reader.

Předem díky za informaci (i třeba zápornou, že to současná implementace
zatím neumí).

J.P.

Jan Pospisil, Ph.D.           e-mail: honik at kma.zcu.cz
University of West Bohemia    phone:  (+420) 37763-2675
Department of Mathematics     fax:    (+420) 37763-2602
Plzen, Czech Republic         address: Univerzitni 22, 306 14