[cstex] Problém s includegraphics{A.xF3.png}

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jul 15 17:28:59 CEST 2010

2010/7/15 Pavel Striz <striz at fame.utb.cz>:
> \DeclareGraphicsExtensions{.me.png}
> \DeclareGraphicsRule{.me.png}{png}{*}{}

S \DeclareGraphicsExtensions a nepsáním přípony jsem už jednou hodně
tvrdě narazil. Měl jsem v adresáři náhledy v PNG v malém rozlišení a v
RGB. Počítal jsem s tím, že do stejného adresáře pak vložím finální
vektorové PDF v CMYK. Bohužel, při automatickém výběru má PNG přednost
před PDF. Tím jsem se poučil, že při nenapsání přípony se člověk může
dočkat velmi nepříjemných překvapení. Naštěstí v tiskárně na to
přišli, odmítli knihu s nekvalitními obrázky vytisknout a vyžádali si
opravenou verzi PDF souboru.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/