[cstex] Problém s includegraphics{A.xF3.png}

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Thu Jul 15 16:27:52 CEST 2010

Děkuji pánům PS i ZW za finty:

1.
\includegraphics{{A.xF3}.png}

2.
\def\cosi{{A.xF3}} % Bylo třeba zdvojit závorky, čímž se dostáváme k řešení 1
\includegraphics{\cosi.png}

3.
\DeclareGraphicsRule{.me.png}{png}{*}{}

\includegraphics{s.me.png}

Funguje všechno (2 s popsanou úpravou); asi nejsystémovější mi přijde 3.

Zdravím

Lukáš Procházka

--
Ing. Lukáš Procházka [mailto:LPr at pontex.cz]