[cstex] Problém s includegraphics{A.xF3.png}

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Thu Jul 15 16:10:03 CEST 2010

> Máte výstup do DVI, nebo do PDF?

Pomocí pdflatex - přímo do .pdf.

Pokud vytváříte přímo PDF, pak se
> pdflatex umí do PNG podívat a rozměry si přečte. Při výstupu do DVI
> toto nefunguje. LaTeX potřebuje mít BB v hranatých závorkách a do DVI
> napíše nějaký \special v naději, že použijete ovladač, který si s tím
> bude umět poradit. Při cestě přes DVI a dvips do PS umí LaTeX přečíst
> komentáře v EPS.

No když ještě zkopíruji A.xF3.png do A.png (takže mám oba soubory), tak:

\includegraphics[width=.4\textwidth]{A.png} % Funguje, zjistí si velikost

\includegraphics[type=png,ext=.png,width=.4\textwidth]{A} % Nefunguje s chybou:

[2] <A.png, id=26, 642.4pt x 481.8pt> <use A.png>

! LaTeX Error: Cannot determine size of graphic in A.png (no size specifed).

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.123 ...[type=png,ext=.png,width=.4\textwidth]{A}

?

Lukáš Procházka