[cstex] Zbornik v LaTeXu

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Mon Jul 5 23:16:56 CEST 2010

Dobry vecer,

balicek pdfpages ma experimentalni moznosti, jako addtotoc a addtolist, str. 6 a 7 manualu. Ale trochu se ztraci kontrola nad celym procesem.

Sel bych na to ve vasem pripade mnohem primocareji. Prikazy \addcontentsline a \addtocontents si vkladejte do parametru pagecommand. Pak bude spravne nabirat cislovani stran.

Zdravi PS