[cstex] DVI -> doc

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Mon Jan 25 14:17:20 CET 2010

On Mon, Jan 25, 2010 at 01:53:56PM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> OpenOffice umí načíst vektorový EPS a po uložení jako DOC z něj
> vznikne vektorový Enhanced Metafile. Stejným způsobem dostávám do
> Wordu obrázky z gnuplotu ve vektorové podobě. Metafile je jedna z mála
> dobrých věcí ve Windows.

Zdravim!

Asi budu zanedlouho resit podobny problem: nejsem si jisty, jestli
je zrovna pozadovan Mord[tm], nicmene u me je temer
jedina sance, jak nektere schemata udelat dobre s pouzitim
(plain)XeTeX-u a vlastnich maker (ktera mam jiz nejakou chvili
hotova).

Chci se zeptat, jestli mate zkusenosti s generovanim EPS z PDF
(to je jedine, co z XeTeX-u leze).

Dekuji
Petr Tomasek

Jabber: butrus at jabbim.cz