[cstex] (Lehce OT?) Formátování (La)TeXem do textového souboru?

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Tue Jan 19 15:14:31 CET 2010

(Zip prošel.)

... Funguje to (pdftotext -enc UTF-8 -layout babel.pdf)!

Texťák sice není "tak hezký", jako v linku, co jsem úvodem zmínil, ale přinejmenším teď vím o nějaké možnosti konverze pdf -> txt s (alespoň přibližným) zachováním rozložení textu na řádku a stránce.

Děkuji za příklady a zdravím.

Lukáš Procházka