[cstex] rozdil texlive 2008 a 2009

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Mon Jan 11 11:34:04 CET 2010

kolcon wrote:
> Chci se zeptat... stejny kus kodu ve stejnem souboru
>
> \bTD[width=120pt,topframe=on,height=32pt,align={right,low}] \
> {\externalfigure[flcz.png] [width=20pt]} Czech \eTD
>
> se mi v texlive 2008 vysazi tak, ze mam normalne vlajku a za ni ten
> text
> v texlive 2009 to sazi ten text za tu vlajku, takze neni videt

podle vaseho popisu se mi jevi obe varianty stejne a podle ocekavani

> pritom kdyz to \ {\extern.... nahradim treba za xx \{\extern... , tak
> se to v obou vysazi spravne (tj. tou prvni moznosti - pripadne muzu
> nahodit screenshot)
>
> tusite nekdo proc?

Je-li vsak chovani ruzne, odpoved je ve zdrojacich, ktere se mi nechce
zkoumat. Velmi pravdepodobne je pricinou test uvozujiciho makra  bunky
tabulky \bTD na pritomnost dalsich parametry (kterych?). Vstup do
horizontalniho modu toto zkoumani ukonci. Zkuste pred obrazek dat
\leavevmode. A ty {} okolo obrazku tam byti nemusi.

Zdravi
Vit Zyka