[cstex] vetsi velikost PDF souboru pod texlive 2009

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Jan 29 11:17:04 CET 2010

Dobry den, nainstaloval jsem texlive 2009 (linux) a vsiml jsem si, ze
PDF soubory jsou najednou nejake vetsi.

Takto dopadne jednostrankovy soubor bez obrazku, prelozeny jednou
pomoci texlive2008 a jednou pomoci texlive2009

texlive2008:
-rw-------  1 marik staff  73154 led 29 11:03 pisemka-ZS-2009-2010-8.pdf
http://user.mendelu.cz/marik/temp/2008.pdf

texlive2009:
-rw-------  1 marik staff 113162 led 29 11:06 pisemka-ZS-2009-2010-8.pdf
http://user.mendelu.cz/marik/temp/2009.pdf

Nevite prosim nekdo, co se zmenilo a proc je PDF najednou vetsi?

Dalsi mozna relevantni informace:
v hlavicce mam

\usepackage[IL2]{fontenc}
\usepackage[czech]{babel}

pokud krome texlive2009 pouziju T1 misto IL2, velikost dale naroste:
-rw-------  1 marik staff 159324 led 29 11:13 pisemka-ZS-2009-2010-8.pdf

Mam skoro cistou instalaci do ktere se jenom pridavaly fonty hvmath a
instaloval jsem ze site a skoro vsechno (krome podpory jazyku, ktere
nepouzivam).

Dekuji za pripadne rady nebo navrhy a preji pekny zaver pracovniho tydne.

Robert Marik